Купити вічні посилання для сайту на трастових ресурсах

Унікальні тексти від 2000 символів з самим природним входженням ключової фрази і розміщення їх на найкращих сайтах інтернету, найавторитетніших. Досвід 12 років, звіт, від 190 гривен.
В результаті Ви отримаєте: ефективне збільшення позицій в пошукових системах, трафік, рейтинг домену.

Реєстрація Замовити
Що можна у нас замовити?

Купити вічні посилання для сайту на трастових ресурсах.

Наші ідеї

Ми не стоїмо на місці, постійно розвиваємося, стежимо за апдейтами пошукових систем.

Останні технології

Ми використовуємо тільки останні технології в підборі та купівлі.



Чому ми?


Дуже вигідні доп.опціі при купівлі вічних посилань.

Тільки якісні послуги.
Досвід наших SEO фахівців 12 років.
Грамотне виконання, що забезпечує відмінний ефект.
Ми не тільки виконуємо замовлення, а так само можемо проконсультувати будь-яким зручним для Вас способом.
Безліч способів оплати послуг.
Тільки біле, ефективне і природне просування сайту очима пошукових систем.
Професійна служба підтримки.
Легкий і неймовірно зручний кабінет користувача.

Купити вічні посилання для сайту

Ви можете знайти посилання на ваш веб-сайт у багатьох місцях Інтернету. На дискусійних форумах, блогах, веб-сайтах ваших ділових партнерів, галузевих каталогах, на аукціонах та рекламних порталах. Чи знаєте ви важливу роль посилань, які мають вічні посилання для сайту та ведуть на ваш веб-сайт у позиціонуванні ? Завдяки їм користувачі Інтернету - ваші потенційні клієнти - приходять на ваш веб-сайт. Так, це правда. Але найголовніше, що вони підвищують позицію вашого веб-сайту в результатах Google та інших пошукових систем, тому варто купити вічні посилання.

Коротко підсумуємо історію пошукових систем, щоб пояснити важливість посилань між сторінками.

Найважливішою проблемою кожної пошукової машини був спосіб надати користувачеві Інтернету найцінніші веб-сайти для введеного слова. Ця проблема стара як Інтернет. Набагато старша за Google! Так, багато хто ще прекрасно пам’ятає часи, коли ніхто не знав, що таке Google, AltaVista та ін. Сьогодні ви не можете уявити, як виглядав Інтернет без пошукових систем, але можемо запевнити вас, що був такий період. Але як тільки вони з’явилися - також виникла проблема: які сторінки показувати користувачеві, коли він вводить конкретне слово чи фразу? Які сторінки є релевантними, а які ні? Як про це судити?

Значення, засноване на людині

DMOZ був одним з перших і найбільших веб-каталогів. Тоді пошукових систем ще не було, портали тільки починали працювати. Колись найбільша інтернет-компанія у світі – Netscape - заснувала проект Open Directory - DMOZ. Каталог, до якого користувачі Інтернету подавали веб-сайти, і модератори оцінювали їх. На жаль, це не була масштабована модель. З часом, коли мережа почала зростати в геометричній прогресії, люди не могли встигати за нею. Потрібно було щось інше.

Релевантність на основі насиченості ключовими словами

Пошукові системи більше не залежали від людей та їх рейтингу. Це були програми, які самі «ходили» по веб-сайтах, а потім аналізували кожну з них, використовуючи алгоритм, який фіксував найбільш часто з’являються ключові слова. І таким чином, коли користувач Інтернету вводив слово в пошукову систему, він давав йому список результатів - веб-сайтів - «відсортованих» відповідно до насиченості введеним словом. Угорі були ті, де слово, яке означав користувач Інтернету, з’являлося частіше, а внизу - ті, де це слово зустрічалося епізодично.

Досить швидко цим скористались спамери, які почали наповнювати свої сторінки тисячами ключових слів для яких вони хотіли розмістити свої веб-сайти. Пам'ятаємо, що свого часу майже всі компанії з веб-розробки використовували методи, які приховували ключові слова від користувачів Інтернету, але також були помітні для пошукових систем. Досить було написати їх у тому ж кольорі, що і фон сторінки :) Цей прийом був ефективним дуже короткий час, але все ж багато компаній вірять у його ефективність.

Тоді стало очевидним, що насиченість ключовими словами не може бути єдиним і найважливішим фактором, що визначає релевантність результату пошуку. Потрібно те, що Інтернет знав раніше - вплив людини на оцінку того, чи є даний веб-сайт цінним чи ні.

Тому зараз дуже важливу роль у позиціюванню мають саме посилання на ваш веб-сайт. Чим їх більше, тим більше вірогідність, що такому ресурсу можна довіряти. Тому для підвищення сайту у результатах пошуку варто купити вічні посилання.

Замовити!

Написати нам повідомлення

Заповніть будь ласка необхідні поля